piątek, 22 czerwca 2018

Kanapki z kalarepy – kanapki niskokaloryczne, kanapki niskowęglowodanowe, kanapki bezglutenowe




Sezon na kalarepę już rozpoczęty. Z kalarepy można przygotować takie potrawy jak zupy np. oberiba, sałatki, surówki lub może stanowić zdrową przekąskę. Kiedyś ktoś zaproponował mi kanapkę w której zamiast chleba jest plaster kalarepy. Byłam lekko niepewna smaku, jednak był to strzał w dziesiątkę. Takie kanapeczki gościły by u mnie bardzo często niestety w Anglii bardzo ciężko dostać kalarepę.

Składniki:

  • kalarepa
  • dowolny dodatek zawierający białko – u mnie ser kozi, ser żółty, szynka
  • dowolny dodatek warzywny – u mnie rzodkiewka, awokado oraz oliwki

Sposób przygotowania:


Obierz kalarepę i pokrój ją w plasterki. Na wierzch ułóż dowolne dodatki białkowe (ser, szynka, jajko, warzywa strączkowe, tofu) oraz polepszające walory smakowe (oliwki, awokado, rzodkiewka, zioła)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz