poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Pesto z liści rzodkiewki, ostry i oryginalny dodatek do makaronów, dań mięsnych czy ryb.

Za każdym razem jak kupowałam rzodkiewkę musiałam wyrzucić cały pęczek liści. Na blogu www.veganbanda.pl znalazłam super przepis na pesto, który okazał się bardzo oryginalny. Lekko go zmodyfikowałam, ponieważ nie miałam płatków drożdżowych. Pikantne pesto lub sos możemy wykorzystać jako dodatek do dań mięsnych np. na grilla lub ryb. Możemy też przygotować makaron z pesto.


Składniki:

  • pęczek liści rzodkiewki
  • 4 łyżki pestek słonecznika (prażonych)
  • 4 łyżki oliwy z oliwek
  • sok i skórka z połowy cytryny
  • 3 ząbki czosnku
  • sól, pieprz

Sposób przygotowania:



Pestki słonecznika podpiecz na suchej patelni i odstaw do ostygnięcia. Zetrzyj skórkę z cytryny i wyciśnij sok. Zmiksuj wszystkie składniki.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz